F1: Οι πέντε καλύτεροι οδηγοί του Grand Prix Ουγγαρίας


Πέντε οδηγοί ξεχώρισαν στο Grand Prix Ουγγαρίας, με δύο rookies και τρεις «μπαρουτοκαπνισμένους» να πρωταγωνιστούν στον τελευταίο αγώνα πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GETTY IMAGES, Florent Gooden / DPPI
  • 4/8/2025

Ένας αγώνας με τη στρατηγική στο επίκεντρο, στον οποίο ξεχώρισε ο νικητής Lando Norris, δύο rookies, ο 44χρονος πια Alonso κι άτυχος Leclerc. 

Σημείωση: Η σειρά με την οποία τοποθετήθηκαν οι οδηγοί είναι η αντίστροφη απ' αυτή με την οποία τερμάτισαν.

Kimi Antonelli

Για πρώτη φορά μετά από τρεις αγώνες, ο Kimi Antonelli πήρε επιτέλους έναν βαθμό. Ήταν φυσιολογικό να περάσει μία δύσκολη περίοδο, είτε λόγω δικών του λαθών είτε λόγω αστοχιών της ομάδας, όμως είναι ζήτημα χρόνου να έβρισκε (έστω και σταδιακά) τον εαυτό του. Το θέμα είναι να πιστέψει στον εαυτό του και στις δυνατότητές του, και αυτό έπραξε στο Hungaroring και το αποτέλεσμα τον δικαίωσε. Θα μπορούσε καλύτερα; Πιθανώς, αν δει κανείς πού τερμάτισε ο Bortoleto. Ωστόσο, είναι ένας 19χρονος που μαθαίνει όσο προχωράει. Ο χρόνος είναι σύμμαχος.

Gabriel Bortoleto

Δεν ήρθε ως άγνωστος μεταξύ αγνώστων. Πρωταθλητής της Formula 2, με μάνατζερ τον Alonso και φίλο τον Verstappen. Έχει ταλέντο και τον σωστό κύκλο για να αναπτυχθεί. Με το νέο πάτωμα, έχει μεταμορφωθεί η χρονιά της Sauber, κι έχει δώσει την ευκαιρία στον Bortoleto, που μπήκε με νωχελικό τρόπο στην αρχή της σεζόν, να πάρει σημαντικά αποτελέσματα, με την 6η θέση στην Ουγγαρία να αποτελεί μακράν το καλύτερο της βραχύβιας καριέρας του.

Fernando Alonso

Προ λίγων ημερών, ο Fernando Alonso έγινε 44 ετών. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο σε ηλικία οδηγών που εκκίνησε σε Grand Prix από τον Graham Hill το 1975, κι αν δεν το ξέραμε, δεν θα φαινόταν. Η Aston Martin φέτος είναι ή του ύψους, ή του βάθους, αλλά όταν είναι στα καλά της, ο Ισπανός είναι εκεί για να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και να πάρει το μέγιστο. Πήρε την 5η θέση η οποία δίνει σημαντικούς βαθμούς για την οικονομία του πρωταθλήματος των Βρετανών, και μας βάζει σε σκέψεις για το τι θα μπορούσε να κάνει με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο δια χειρός Newey...

Charles Leclerc

Οδηγικά, δεν έκανε ούτε ένα λάθος. Τουναντίον, υπήρξε υποδειγματικός στη διαχείριση των ελαστικών στο πρώτο stint, ενώ και στο δεύτερο κράτησε σε καλή διαφορά τον Piastri. Αξίζει, λοιπόν, μία θέση στην κορυφαία πεντάδα του αγώνα, καθώς έχασε τη νίκη πρώτα και το βάθρο αργότερα από λάθη/αστοχίες της ομάδας, της οποίας υπήρξε και πάλι θύμα. 

Lando Norris

Η κάκιστη εκκίνηση τον είδε να πέφτει για λίγο 5ος, μετά 4ος, κι αν δε γινόταν αυτό δεν θα ερχόταν η τολμηρή στρατηγική του ενός pit stop. Ήταν μία κίνηση εν είδει απέλπιδας προσπάθειας να παλέψει για τη νίκη, αλλά την έκανε να δουλέψει, καθώς από εκεί που έμοιαζε στην καλύτερη 3ος, κέρδισε τον αγώνα, έστω κι αν είχε καυτή την ανάσα του Piastri στον λαιμό του. Με αυτή τη νίκη, μειώνει ξανά τη διαφορά του από τον Αυστραλό σε μονοψήφιο αριθμό, και πάει με ανεβασμένη ψυχολογία στο θερινό break.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1: Οι βαθμολογίες μετά τη νίκη Norris στο Ουγγρικό GP

Τι πήγε στραβά και έχασε τη νίκη στην Ουγγαρία ο Leclerc

Ο Chris Harris... έκανε το λάθος να μπει στην Ford Mustang GTD με τον Verstappen οδηγό (video)